niedziela, 2 grudnia 2012

Liebster Awards

Pytania od Alice i Tuśki z http://i-wanna-be-forever-young-1dforever.blogspot.com

1. Jaki jest twój ulubiony kolor?

Amy: Przede wszystkim czarny.

Karlee.: Niebieski, zielony, czerwony.

2. Koty VS Psy?

Amy: Zdecydowanie psy. Od dziecka mam uraz do kotów, aczkolwiek nie mam nic przeciwko małym MRUCZĄCYM puchatym kulkom ;) Jednak to psy są moją miłością.

Karlee.: Lubię koty ale zdecydowanie wolę psy :)

3. Jaki jest twój styl ? ;)

Amy: Luźny. Przeważnie dżinsy, bokserka i koszula lub bluza, najczęściej męska. Włosy rozpuszczone, całość dopełniają ukochane trampki ^^

Karlee.: Przede wszystkim nie noszę sukienek. Pomijając wesela w sierpniu nie miałam na sobie sukienki od kwietnia albo maja. Wprost nienawidzę ich.
Buty na szpilce, koturny itd.- zdecydowanie nie. Tylko płaskie i adidasy albo trampki. Noszę dżinsy, full capy, bluzy z kapturem (najczęściej) i dresy. Pod względem ubioru ciężko się ze mną dogadać mam swoje wymagania. Z moim stylem ubierania wiążą się również zakupy. Kolejna rzecz której nienawidzę. Najdłużej w sklepie wytrzymałam 30 minut (lans xd) w ciągu tych pół godziny zdążyłam z 10 razy wyjść, a więc ze mną nie mogłybyście chodzić po sklepach. Moje zakupy wyglądają mniej więcej tak: wchodzę sklepu, przede jeden raz po sklepie i wiem czy coś tu będę tu mierzyła i kupowała. Najczęściej wchodzę do sklepu i tam już kupuję. Wczoraj kupiłam buty w 5 minut więc jestem z siebie dumna XD

4. Twoja ulubiona piosenka?

Amy: To jest pytanie, na które chyba nie mogę udzielić odpowiedzi. Nie mogę wybrać ulubionego zespołu czy wykonawcy a co dopiero piosenki! :D Co chwila mam "fazę" na inną, jednak to nie oznacza, że później odchodzi w zapomnienie.

Karlee.: Tak jak pisałam na tamtym blogu: 'Moments' i 'Little Things'.

5. Twój ulubiony kwiat ?

Amy: Nie wiem czy kaktus można zaliczyć do tej kategorii, więc odpowiem fikus xd

Karlee.: Nie przeszkadzają mi kwiaty, ale nie mam ulubionego i szczerze mówiąc ostatnio niezbyt przepadam za nimi.

6. Co sądzisz o ciągłym zmienianiu statusu na Facebooku ?

Amy: Uważam to za dziwne. Bezapelacyjne. Nie rozumiem w ogóle jaki to ma cel, no ale może po prostu odstaję od środowiska. Niektórzy po prostu najwidoczniej pragną się podzielić ze wszystkimi tym, co się dzieje u nich w życiu. A ciągłe zmienianie związków to dzisiejsza dwudniowa "miłość", która niestety występuje bardzo często :/

Karlee.: Według mnie to głupota.
„Dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka głupota. Co do tego pierwszego nie mam pewności.”
A. Einstein
Nie rozumiem ludzi, może dla tego że nie wierze w miłość no ale bądźmy realistami i powiedzmy sami jaki jest tego sens? Dziś będę miała status 'wolny', jutro 'w związku' a za 2 dni zpowrotem 'wolny'. Po następnych 2 dniach będę miała nowego chłopaka i zmienię sobie status.- taki przykład świadczy tylko o dwulicowości ludzi.

7. Ile masz lat?

Amy: Za niecałe 2 miesiące 15.

Karlee.: 13

8. Czy to jest twój pierwszy blog?

Amy: Nie. Teoretycznie trzeci, ale taki na poważnie to drugi.

Karlee.: Nie, to mój drugi.

9. Lubisz jakieś inne zespoły, prócz One Direction?

Amy: Oczywiście, że tak! Paramore, happysad, Sabaton.

Karlee.: Jasne. Linkin Park, NPWM, The Fray, którego autorytetem był zespół U2 którego również sluchałam. W prawdzie zespół powstał w 1976 r. z inicjatywy perkusisty Larry'ego Mullena Jr. to i tak lubię ich piosenki :)

10. Jaka jest twoja ulubiona książka?

Amy: "To ja cię pokochałam, to ja cię zabiłam" Lisa Schroeder.

Karlee.: 'Numery ' Rachel Ward

11. Dokończ zdanie : Za 15 lat będę…

Amy: ... wspominać to co było dobre i starać się żyć jak najlepiej.

Karlee.: Nie wiem i nie chce wiedzieć kim będę za 15 lat.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pytania od Liriwki z http://1d-lovestory-liriwiki.blogspot.com/

1) Jak poznałaś One Direction.

Amy: Koleżanka przesłała mi link do bloga drugiej mojej koleżanki. Okazało się, że to blog o One Direction, więc postanowiłam ich "obczaić", żeby wiedzieć o kim czytam. I tak jakoś zostali u mnie na dłużej ;)

Karlee.: Moja BFF chodzą do szkoły codziennie miewała 'fazy'. Potem dopiero się wydało że słucha One Direction. Gdyby nie ona dziś na pewno nie byłabym Directionerką.

2) Co skłoniło Cię do rozpoczęcia pracy na blogu?

Amy: dzienki :POgólnie, przyszedł do mnie pomysł, nad którym myślałam do późna, właściwie nad ranem. I od razu wiedziałam, że chcę to opublikować w postaci bloga. Co do tego konkretnego bloga, to jakoś tak samo wyszło z rozmowy z Karlee. :)

Karlee.: Chyba moja własna głupota. Nie no tak na poważnie to zainspirował mnie blog mojej BFF, ale potem stwierdziłam że nie mam dla kogo pisać i nie chce mi się pisać, ale dzięki Amy nadal jest ten blog.

3) Jakie jest Twoje największe zainteresowanie?

Amy: chyba pisanie i muzyka.

Karlee.: Nie wiem xd chyba zaliczyła bym do tego spychanie muzyki, zbieranie kapselków od tymbarka i kolekcjonowanie, butelek po Frugo ;D

4) Który z 1D jest dla Cb tym ulubionym?

Amy: Harry. Może dlatego, że mam słabość do lokatych chłopaków ;)

Karlee.: Kocham ich jednakowo, ale ten ulubiony to chyba będzie Harry i Niall :)

5) Twoje największe marzenie?

Amy: Mieć szczęśliwe życie z osobą, którą będę kochać, a ona będzie kochać mnie?

Karlee.: Tak jak już pisałam na tamtym blogu moim największym marzeniem jest spotkać One Direction i zamieszkać w Londynie.

6) Jaka piosenka najbardziej pasuje do Ciebie ?

Amy: wydaje mi się, że jak na obecną chwilę jest to kawałek Paramore - Let the flames begin

Karlee.: Nie wiem czy chodzi ci.pod względem muzyki czy słów. Ale jeśli mowa o muzyce to wydaje mi się, że chyba Linkin Park 'Burn it down'

7) Za co kochasz One Direction?

Amy: Za to, że są naturalni. Takie pokręcone, nie do końca normalne człowieczki. Za to, że spełniają swoje marzenia nie poddając się. Za to, że pomimo wszystkiego co złe, oni dalej są.

Karlee.: Za wszystko. Za głos, talent, wygląd i to w jaki sposób traktują swoich fanów. Przynajmniej nas nie olewają jak niektóre gwiazdy.
I po prostu za to że są.

8) Twój ulubiony film i teledysk.

Amy: film - "Sweeney Tod. Demoniczny golibroda z Fleet Street" teledysk...? "MGMT - Kids"

Karlee.: Film to Nie wiem za dużo by ich było, a teledysk to DJ Antoni 'Ma Cherie' , One Direction 'Little Things'

9) Kto z Twoich bliskich/ znajomych/ rodziny wie o Twoim blogu ?

Amy: Jedna osoba, aczkolwiek nie lubię gdy ktoś z moich bliskich czyta moje rzeczy, bo później w rozmowie czuję się skrępowana.

Karlee.: Moje rodzeństwo i mama, ale nie pytają mnie o szczegóły ani ogólnie o czym piszę.

10) Ideał chłopaka?

Amy: Idealny chłopak powinien być mądry jak Kowalski, odważny jak Skipper, uroczy jak Szeregowy i nieprzewidywalny jak Rico! xd A tak na poważnie, to chyba najważniejsze jest to, żeby się kochać wzajemne, czyż nie?

Karlee.: Powinien być ciągle wesoły jak Louis, słodki jak Harry, ciągle głodny jak Niall, ogarniętych jak Liam ale mimo tego chciałabym żeby był takim "bad boy'em " jak Zayn. Xd.

11) Gdybyś miała do wyboru: miłość, pieniądze lub sława to co byś wybrała i dlaczego ? ;3

Amy: Miłość, bo ona jest podstawą ludzkiej egzystencji. Bez sławy można żyć, bez pieniędzy jakoś da się radę. Ale człowiek pozbawiony miłości jakiejkolwiek przestaje być człowiekiem.

Karlee.: Nie wierze w miłość, więc to odpada, pieniądze szczęścia nie dają, a po co mi sława jeśli np. będę chora? Na coś nieuleczalnego? Ja bym wybrała tą 4 opcje: przyjaciele. Jedyne i najlepsze rozwiązanie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dziękujemy za nominację <3

Amy & Karlee.
posted from Bloggeroid

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz