sobota, 11 sierpnia 2012

Niosę radosną nowinę ;)

Hej, tu Amy ;)
Piszę tutaj, żeby powiadomić, że ostatnią notkę możecie uznać za nieważną! <jupi> Blog będzie prowadzony nadal, chociaż nie wiem jakim cudem się w to wplątałam :D Jednak to nie oznacza, że Karlee. nas opuszcza! <jupi x2>

Dobra, wypadałoby jeszcze coś napisać...
Mam już jednego bloga: http://thereason-forthatsmile.blogspot.com/. Postaram się godnie dotrzymać towarzystwa Karlee. . Nie będziecie się musieli rozstawać z jej tekstami, spokojnie ;) Ja po prostu postaram się jej pomóc, jednakże cała idea i plany są jej. Możliwe, że zdarzy się jakiś rozdział napisany przeze mnie, ale jeśli się takowy pojawi, to tylko za zgodą założycielki ;)

To chyba tyle. Mam nadzieję, że wszystko się dobrze ułoży i mnie nie znienawidzicie ;D

See ya! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz