sobota, 14 lipca 2012

A przede wszystkim Motywacji .! - :(

Dzień doooberek ;**

Mam dla was dwie wiadmomości:
Złą i złą. Więc zacznę od złej:

     Po pierwsze zawieszam bloga :(
No cóż tak wyszło. Chodzę  teraz do wiśni, jutro jest niedziela a ja idę do roboty więc jak wracam zmęczona nie mam siły pisać. Po za tym brak weny, a przede wszystkim MOTYWACJI. O czym powiem za chwilę.

      Po drugie:
Minęło już 5 dni od dodania rozdziału 6 (09.07-14.07) A tu tylko 3 komentarze.?!
Nie wiem co się z wami dzieje. Przez ten czas może się zrewanżujecie i pojawi się te 10 upragnionych komentarzy.
Nie wiem jak to wszystko długo potrwa, ale po zakończeniu wiśni dodam 7.

Na razie was bardzo przeprasza ale nie mam innego wyboru. Nie chcę dodawać byle jakiego rozdziału, po siódemka musi być wyjątkowa - szczególnie mam na myśli relacje Viki i Harrego - i niestety nad tym będzie się trzeba pomęczyć do czego potrzeba waszej mobilizacji :)

Jeszcze raz przepraszam, wiecie że was kocham i liczę na was <3

P.S
Piszcie na gg- 34248227
A Twittera macie z boku :p

                                                                                                             Karlee.

3 komentarze:

  1. No cóż... Pozostaje mi tylko życzyć miłej pracy, Weny i siły! :)
    Cierpliwie czekam na siódemeczkę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No nic. Przykro mi i po prostu chcę cię wspierać. Masz ten jeden komentarz od twojej największej fanki ;* Papa :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie. Dziękujemy Ci. Zwłaszcza za tą moją role Viki w twoim blogu. To dla mnie ważne. Kocham i pamiętaj. Nie poddawaj się! Życzę weny i miłej pracy <3
    Pozdrawiam: Liriwiki ( Viki )

    OdpowiedzUsuń